יום שישי, 29 באוגוסט 2008

מתחילים מבראשית

מי אני? קוראים לי בני ואני משמש כרב קהילה ספרדית צעירה, קהילת "מיתר" (ע"ש גן הילדים "גן מיתר" בו אנו מתפללים), בשכונת קייזר בעיר מודיעין. חוץ מהשם המשותף אין לי קשר לרב חיים טשרנוביץ וגם לא למכונה "רב צעיר" בפורום "עצור כאן חושבים".


מה זה הבלוג הזה? הבלוג הזה עוסק בנושאים שניתן להכלילם תחת הכותרת "אקטואליה תורנית". את רוב הרשימות אני כותב, אך אשמח לארח כאן גם "כותבים אורחים" בין אם זה בטור קבוע ובין אם זה בטור חד-פעמי (כל עוד הנושא יעניין את ציבור הקוראים ויהיה ברוח הבלוג).


מה עם תגובות? חשוב לי מאד לקבל תגובות על הדברים הנכתבים כאן. אני קורא את כל התגובות ולומד מהם המון. ניתן להגיב ולהעיר על הדברים בתיבת התגובות של כל רשימה, לחילופין ניתן לפנות אלי במייל:

ravtzair שטרודל gmail נקודה com

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שם השולח: חיים טובים תאריך: 05/01/10, 11:41:05יישר כוח נשמע מעניין אתה יכול לצרף אותי לדיוור שלך. אשמח להגיב בהתאם.יש לי כמה שאלה . מתי סוגרים בית כנסת מהם הקריטריונים לכך.



שם השולח: מאיר תאריך: 15/08/10, 07:28:00עצה טובה: את המייל רצוי לרשום בתוך תמונה קטנה ולא בכמה מילים. יש אנשים שמתבלבלים (למרות שאין סיבה לבלבול...) מהרכבת כל המייל כך, וכמו כן, לא יוכלו המנועי חיפוש לסרוק את הדף כי אין בו מילים.
פשוט וקל.

תצליח ותהיה רב זקן!!


שם השולח: בלהה תאריך: 20/08/10, 08:13:41בס"ד
שלום לרב הצעיר, קראתי בעיון את מאמרך בענייני לבוש הרבנים ואף הגבתי על כך בכיפה. אני יועצת תדמית דתית, ובעבר אף פניתי לאחד הרבנים בעדינות, לתיקונים קלים בהופעה בתקשורת. כדאי ורצוי , שרבנים הרוצים להשתלב בקהילה ולהטמיע את סמכותם, שיקפידו על קוד לבוש סמכותי, מותאם למזג האויר הישראלי נקי ומכובד..
"איזהו מכובר המכבד את הבריות" - לבוש מוקפד ומותאם מכבד את האדם ואת הסובב אותו.


שם השולח: אבי תאריך: 15/09/10, 18:44:20
שלום לרב

היתי שמח אם יש מקום לזה כאן שתוסיף קיצור של דברי תורה שניתן לומר כמו ביום כיפור לפני נעילה או מילים קצרות לפני כל נדרי וכדומה.

יוסף אמר/ה...

רק היום גיליתי את הבלוג הזה... מבטיח לעקוב ללא הפסקה!!!

דוד ארוון אמר/ה...

שלום ל'רב צעיר',

גיליתי היום את הבלוג שלך וממבט ראשון הוא נראה מעניין, אם כי לא נכנסתי לעובי הקורא של המאמרים, אלא התחלתי בהמלצה של להתחיל כאן.

וממה שאני קורא באיך שאתה מציג את עצמך, אני חייב לציין בתור מילתא דבדיחותא שמוזר לי שעם שם משפחה כזה אתה ספרדי, או מנהיג קהילה ספרדית.

מעבר לכך, חסר לי מילה או שתיים על האידיאולגיה שלך. האם אתה מתלמידי תלמידיו של הרב קוק? האם אתה חרדי-ליטאי? אולי רפורמי חלילה? בקיצור, מילה או שתיים על התפיסה שלך תעזור מאד לאנשים חדשים שעוברים פה...

בהצלחה,
דוד.

יצחק אמר/ה...

שלום.

חסרה לי הסקירה שלך על גיליון "מעיינותיך" האחרון.